undefined

 

We just wanna have fun

cause'we hot and we young

想見到你今天充滿期待

聽你說喜歡天色淺藍

像個麻雀我心情正在起飛 Ah

感覺不錯預感會發生好事

We'll dance 我踩著踢踏舞步一步步靠攏

別怕我會當你好朋友一直到永遠

向陽光奔跑

So what We hot We young

別怕你有我

So what We hot We young

即日即刻起 Free Here we go

Hands up in the air

看七色彩虹

爆發的雲朵

uh uh We young

你正在我身邊漂游舞動 Uh

抓住了又從指間流走

輕輕的你那微笑的小酒窩

你就像微風吹過小湖

你就像雨後清澈的露珠

愛戀的最初

聽著清爽的檸檬汽水冒著氣泡的笑聲

Lapapapapapa

讓太陽閃耀我讓微風陪幸福發芽

Nananananana

We go up We go down

We're gonna shut this whole city down

Give me your light by your right

How you like give now hola lapapapapapa

向陽光奔跑 Here we go 

So what We hot We young

別怕你有我

So what We hot We young

即日即刻起 Free Here we go

Hands up in the air

看七色彩虹

爆發的雲朵

uh uh We young

長大了以後會記得有過 小鹿般心跳

大手拉小手眼裡只有我

So what We're gonna have fun

cause'we hot and we young

向陽光奔跑 Here we go

So what We hot We young

別怕你有我

So what We hot We young

即日即刻起 Free Here we go

Hands up in the air

看七色彩虹

爆發的雲朵

uh uh We young

We young

 

 

 

 

arrow
arrow

    Jini ✿ 진이 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()